Ergebnis 1 bis 2 von 2

Thema: The Sadest day Michael Jacksons Memorial!

  1. #1

    Standard The Sadest day Michael Jacksons Memorial!

    This is the most catastrophic death I have ever witnessed, the **** fan base of millions for the King of Pop who were effected by his music,No matter who you are, and what class or ethnic backgroundno matter how much you like or dislike him, one thing you can say is he has touched everyones lives. somehow in someway. Everyone and I mean EVERYONE has been touched by his music, one way or another.MJ's music has and always will have an impact on the world, past, present and future. We will never know or understand the influince he has had on so many of us.The memory of Michael Jackson's life will live on forever! I'm hoping in his memory there is more peace and prosparity in the future. Below is my own personal tribute sites to MJ

  2. #2
    Registriert seit
    11.01.2009
    Ort
    Köln
    Beiträge
    102

    Beitrag für mich war es auch ein trauriger Tag

    als ich erfuhr dass Jacko tot ist. Besonders deprimierend fand ich dieses Interview mit seinem Vater. Das ist ein wirklich unangenehmer Mensch. Ich finde es auch nicht gut, dass alle möglichen Wichtigtuer aus den Ecken kommen und ihre Dreckkübel ausleeren.
    Ich will mich an den Michel Jackson so erinneren wie er in seinen Alben gesungen und getanzt hat: the king of pop !
    Eine schöne Rose ...

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer

Aktive Benutzer in diesem Thema: 1 (Registrierte Benutzer: 0, Gäste: 1)

Benutzer, die dieses Thema gelesen haben: 0

Die Liste der Benutzer wurde von den Administratoren deaktiviert.

Lesezeichen

Lesezeichen

Berechtigungen

  • Neue Themen erstellen: Nein
  • Themen beantworten: Nein
  • Anhänge hochladen: Nein
  • Beiträge bearbeiten: Nein
  •